Przedramię

kettlebell-1203889_1920Wiele osób trenujących nie skupia się na mięśniach przedramienia, ze względu na ich udział w wielu innych ćwiczeniach m. in. martwy ciąg, wyciskaniu sztangi na ławce, podciąganiu na drążku. Mięśnie bardzo łatwo jest wyrzeźbić i wyrobić ich siłę. Dodatkową możliwością jest ćwiczenie w domu. Ważne jest to, że mięśnie przedramion bardzo szybko się regenerują, więc powinniśmy poświęcić trochę czasu na dodatkowe ćwiczenia. Dość silne ramiona dają lepsze osiągi w treningach. Przy ćwiczeniach warto zastosować obciążenie, jednak trzeba uważać na uszkodzenie nadgarstków. Ciekawym ćwiczeniem jest rolowanie sztangi podchwytem, które polega na ustawieniu ramiona na ławce, kolejnie podnoszenie sztangi za pomocą nadgarstków. Trzeba jednak pamiętać o staranności i prawidłowej technice. Ćwiczenie można wykonywać również w odwrotny sposób, a więc nadchwytem. Nad siłą uchwytu popracować pomoże nam ściskanie ściskacza, które charakteryzują się różną siłą rozporową. Są to ćwiczenia, które w pełni zadziałają na nasze przedramiona.

Może Ci się również spodoba

1 Odpowiedź

  1. rozwinsie pisze:

    a) Dzięki pomocy trenerów z http://potreningu.pl/plany , poprawiłem rozwój mięśni ramion w ciągu ostatniego roku bardziej niż przez pierwsze 3 lata treningów. Szczerze polecam
    b) Jeżeli ciągle masz problemy z rozwojem swoich bicepsów, polecam zajrzeć na potreningu.pl/plany i wykupić odpowiedni plan, dzięki ich pomocy i trenerowi online zwiększyłem w ostatnim roku obwód bicepsa o 4 cm na plus!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *