Kreatyna na redukcję

mobility-603558_1280Kreatyna najczęściej stosowana jest na budowę masy mięśniowej. Jednak skuteczna jest także na redukcję tkanki tłuszczowej. Jej stosowanie zapobiega w traceniu mięśni, ich degradacji, do czego bardzo często dochodzi podczas treningów odchudzających. Oczywiście dużą rolę odgrywa tutaj prawidłowo dobrana dieta, z dużą ilością witamin, makroskładników, oraz mikroskładników. Im większa będzie ilość przyjętej kreatyny, tym lepszą będziemy mieć regenerację włókien mięśni. Polecane jest połączenie jej razem z glutaminą i BCAA, ale także tauryna, która polepszy działanie preparatu. Dla wielu osób redukcja wiąże się również z spadkiem siły. Stosowanie kreatyny pozwala zapobiec temu, a nawet zwiększyć także wytrzymałość mięśni. Kreatyna dodatkowo pozytywnie wpływa na jakość snu, poprawia nastrój, co wiąże się z chęcią wykonywania kolejnych treningów. Suplement dobrze sprawdza się w usuwaniu kwasu mlekowego, oraz pozwala utrzymać pH ustroju, dzięki nawodnieniu tkanek. Ogólnie mówiąc kreatyna skutecznie działa na wzrost masy mięśniowej, oraz na redukcję tkanki tłuszczowej.

Zapoznaj się z rankingiem kreatyn: http://www.sfd.pl/Kreatyny_ranking-t1137010.html

Może Ci się również spodoba

1 Odpowiedź

  1. Arek pisze:

    Stosowałem w życiu dziesiątki suplementów, a od lat numerem 1 w okresie budowania siły i masy mięśniowej, jest najzwyklejszy monohydrat kreatyny, osobiście wolę kupować większe opakowania np. 1 kg http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Creatine_Muscle_Max-opis33925.html ponieważ mam pewność, że starczy na długo i wyjdzie bardzo ekonomicznie. W zależności od osiąganych na cyklu efektów decyduje się albo na przerwę po wyjedzeniu około 500g ,albo przedłużenie cyklu.
    Zapamiętajcie – podstawowy błąd to szybkie kończenie cyklu i schodzenie z kreatyny ,a już tym bardziej robienie sobie wtedy przerwy lub luzu dietetyczno-treningowego , stąd później te ‚spadki’, o których się czyta na różnych forach, od momentu odstawienia kreatyny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *